utorok 27. novembra 2012

Make upy a pudre.

Chceli ste tu nejake rady ohladom make upov ale pridam rovno aj pudre. :-) Tak zacnem pudrami,pretoze  mam len dv.Velmi ich nepouzivam,nejako mi vysusuju tvar,neviem preco ale co som pocula tak znacky Stay Mate su dobre,tak som si jeden kupila,je pravda,nieco aj zakryju ked mate pod nim make up a vyhladia tvar, ja mam odtien "peach glow" 003, pouzivam blede make upy,tak som si aj puder kupila dost bledy,ale to uz si kazda musite ist pozret do drogerie a vyskusat ktory je najlepsi pre vas. :-) Potom mam puder miss sporty,tiez celkom fajn,ale ten som si kupila tmavy,odtien "medium" co je pre mna dost tmave takze to pouzivam ako licenky a mozem odporucit. ;D Tak a teraz make-upy.Rimmel London-Lasting Finish,TOP make-up,naozaj odporucujem! Nerobi flaky,celkom kryje,je tekuty,dobre sa nanasa,naozaj najlepsi make up ktory som kedy mala a to som ich vyskusala uz dost. ;-) Ja mam odtien 100,pre mna uplne vyhovujuci,ale ako aj pri pudroch,kazda si musi vybrat make-up vhodny pre svoju plet.Najdete ho v 101 drogerii,v DM-ke,myslim ze hocikde a stoji okolo 8-9€ :-) Druhy make up,tiez od Rimmel London-Stay mate,tiez celkom fajn make up,podobny ako ten prvy,akurat trochu hustejsi,neviem,mne trocha robi flaky preto ho moc nepouzivam,ale inak je fajn.Tento make up takztiez kupite skoro vo vsetkych drogeriach ale presnu cenu neviem,pretoze som ho kupila spolu aj s pudrom Stay Mate,vtedy bola taka akcia a dokopy ma obidva vysli 6€ co si myslim sa dost oplatilo,pretoze uz len samotny puder stoji 4-5 €. Dalsi,Max Factor-Lasting Perfotmance,toto je velmi kvalitny make up a samozrejme aj dost drahy,mna vysiel okolo 15€ uz si to presne nepametam pretoze som ho kupila asi pred rokom a snazim sa setrit si ho,pouzivam ho ale len cez leto pretoze som si kupila dost tmavy odtien,ale inak je skvely,tiez mozem odporucit. ;-) A posledny,znacka Dermacol.Tento make up,je dokonaly na krytie,zakryje uplne vsetko! Je ale velmi husty takze staci naozaj malinko vytlacit na tvar. Jedna nevyhoda tohto make upu je,ze vysusuje plet,aj kamaratky ktore ho maju sa stazuju len nato,ale ak si date pod neho krem,tak je fajn.Tak a to je o make upoch a pudroch asi vsetko,dufam ze som aspon trochu pomohla. :-) -jani
Tak a tu mate aj fotky. :-)

1 komentár:

  1. Za pravopisne chyby sa ospravedlnujem,ked sa mi opravi moj notebook,tak to vsetko napravim :-D :-) -jani

    OdpovedaťOdstrániť